مازیار الطافی دبیر انجمن بچههای شهر باربد به خبرنگار پسین جهرم گفت: مسابقه نقاشی به مناسبت روز محیط بان در آستان مقدس امامزاده فضل بن موسی بن جعفر (ع) برگزار شد.وی افزود: 100 کودک در این برنامه محیط زیست و محیط بان را نقاشی کردند.الطافی هدف از اجرای این برنامه را آشنایی
کودکان با محیط زیست و محیط بانان بیان کرد و از همکاری اداره اوقاف شهرستان جهرم و هیئت امنای امامزاده فضل بن موسی بن جعفر(ع) تشکر کرد.{{g:77}} خبر جهرم فارس...
ما را در سایت خبر جهرم فارس دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: کاوه محمدزادگان بازدید: 148 تاريخ: يکشنبه 24 مرداد 1395 ساعت: 19:44